29/03/2010

四段令人發笑的對話

[一]

好友C說:「我啲同事,對各樣食材都好有認識,中文又得,英文都得。上次食LUNCH,有外國嚟既客,大家一齊去飲茶。我啲同事見到嗰啲瓜... 嗰啲有啲毛毛既瓜哩... 咩呀.. 叫咩... 」(同時,頭頂浮現了十萬個問號)

我說:「咩瓜呀?有毛瓜... !?」

好友S說:「節瓜呀!?証明妳(指好友C)都真係唔係師拉啦,節瓜都唔知!」


[二]

家姊說:「我見到件蜜蜂衫,好想買俾亞B 呀! 」(亞B - 即我們的外甥)

我說:「係咪嗰啲有埋頂帽,搞到亞B變咗成隻蜜蜂咁嗰啲呀?究竟點解啲人咁鍾意將啲BB扮蜜蜂!? 」

家姊說::「B... BEE... 」

(那一刻,我感到頭上有十隻烏鴉飛過。)


[三]

好友R說:「妳睇咁多育嬰手冊呀?」

我說:「咩育嬰手冊呀?邊個話你知我有咗呀?我自己都唔知... ... 」

好友R說:「我講妳啲酒書呀。唔係咩?妳諗吓,妳啲酒,咪好似妳啲BABY咁囉,妳嗰啲酒書,咪好似育嬰手冊囉!」

(那一刻,我感到額上有十條線+ 一滴汗。)


[四]

好友A說:「妳個DINNER,我嚟呀!」

我說:「好呀!好友B同好友S都嚟呀?」

好友A說:「咁妳嗰個FRIEND呢?嗰個呀.... 嗰個呢... .. 」

(那一刻,我心想,難道我會跟這位好友有心靈感應?不停說「嗰個呢」。)

我說:「邊個嗰個呀?X君?」

好友A說:「唔係呀!嗰個呀... 呢... 嗰個... ’阿仔'呀!」

我說:「'阿仔'!? 妳講Z君呀?」

好友A說:「係呀!係呀!」

我說:「我幾時又做咗人哋AUNTIE呀?又多咗個仔?前幾日先有人同我講緊育嬰手冊... ... 」

(好友不只路盲症嚴重,仲開始有點老人痴呆,又或者係醉酒仲多過我,成日唔認得嘢... ... )



後記:我身邊的好友與家姊,實在是我的快樂泉源。還有,我見他們的想像力比我還要豐富,實自愧不如。

No comments:

Post a Comment