18/05/2011

一段對話。

花:我頭先交咗稿,應該聽日出街。題目係「思鄉病」。我寫寫吓都諗,其實我去咗幾多次意大利。我同妳去嗰次,好似係第二次。

癲好友:係呀,我嗰次都係第二次... 好似有...

花:我記得第二次之後,有一次去到梵諦岡博物館,好似係嗰次去埋睇白松露,仲有一次係去克羅地亞,路過意大利囉,但係我梗係覺得仲有一次.... 應該去過五次... 唔係四次...

癲好友:算啦!或者妳發夢去咗好多次,唔記得去咗幾多次,都係正常。

***
以上對白,並非設計對白,而是真人真事,主角是本人和另一好友。真的是好知己,知我者也。多謝妳!

No comments:

Post a Comment