10/02/2013

恐龍與沙甸魚......之吻(下)

(接續)

魚。恐龍知道那是一尾魚,只不過......以前見過的,都是大魚,是恐龍捕捉得到的。前眼的呢?魚呀,是魚的外形,可是,對恐龍來說,這尾魚小得可憐,跟自己的一隻手指般長而已!想過捕捉牠,但聰明的恐龍,知道自己是捉不到牠的,抓下去,小小的魚是可以在自己指間溜掉的。算吧!

「魚,你咁細條,點會游到嚟呢度呀?你叫咩名呀?」
「我叫沙甸魚呀!我知你係恐龍,我聽過啲大魚哥哥講,你喺水邊踩一腳,就搞到個海地震咁,然後你再走出啲,睇佢哋集中喺邊度,一手插入水,就會捉到佢哋!」

「係咩?我咁出名咩?」
(魚心想:「出名又好,惡名遠播又好啦!」)
「係呀!我就係想嚟見吓你,所以咪游嚟呢度囉。其實,我喺好遠嚟,一路上,我見到啲魚朋友都叫我唔好嚟呀,佢哋話你好可怕喎!不過,我唔驚呀,我身形咁細,我唔覺得你可以對我點樣!反而,我覺得會好安全!如果唔對路,咪走囉,但係如果可以見吓你,傾幾句,咪可以多個"異類"朋友囉!」

「你話喺好遠嚟,咁即係邊度呀?有幾遠呀?」
「隔離個島囉!不過,雖然話係"隔離",但我咁細條,要游成日先嚟到呀!我今朝一早出發,家吓都幾乎黃昏啦!你咁巨型,我諗你游過去,爬幾爬,就到啦!我諗兩個鐘,應該得。」

(恐龍心想:喺呢個島走吓,行吓,去湖邊玩水,玩兩個鐘就得!離開呢個島,游出去,仲要游兩個鐘?點可能呀?)
「你都好勇敢吖!歡迎你嚟到我哋呢個恐龍島!」
「多謝你!好高興認識你,恐龍!我要走喇,要返去喇!」

「咁快呀!留多一陣,講吓你嗰邊個島既嘢俾我聽,得唔得呀?」
「我要走喇!再遲啲,會有逆向既水流出現,咁我就要再游耐啲,有排都返唔到去。」

「但係你游咗咁耐先嚟到,唔留多一陣,好可惜喎!」
「唔係吖!至少,我一嚟到,就見到你!我一心嚟見吓你咋嘛!不如你下次過嚟,你游兩個鐘,一定到。我一陣掉頭游,你望住我游去個方向,你跟住一直游,就到喇,包你唔會迷路!」

「但係......HMMMM......」

正當恐龍想說出牠有點怕的心情,忽然眼前有個影掠過,然後咀邊有點涼的感覺,接著,牠聽到撲通一聲,「BYE BYE,後會有期!」。

恐龍看看水裡面,只見沙甸魚的身影遠去...... 那一秒,恐龍才發現,原來剛剛是沙甸魚跳上來,給了自己一個吻!

恐龍向前行了兩步,想追在沙甸魚的後面,但沙甸魚細小的魚影,早就消失了,加上天開始黑,恐龍就更加害怕,再走出去,要是找不到沙甸魚的影踪,自己迷路,怎麼辦?結果,走出了兩步,竟退後三步來。最後,天黑了,恐龍就只有望著黑漆漆的水面,想著沙甸魚和牠的話......

往後的幾個白天,恐龍都會踱步走到海邊,不是想沙甸魚會否再來,就是想自己能否游出去,找到魚和那個島。然而,最後,恐龍還是沒有再見到沙甸魚,也沒曾游過出去,離開過自己身處的恐龍島。

那一吻,成了吻別的吻,也成了恐龍年復一年都在想的吻;而沙甸魚所說的島,恐龍這一輩子也不知道是怎樣的一個島,也不知道實際上,那個島有多遠,牠知道的就只有是「去那個島,要游兩個鐘,我應該游唔到去......」。

兩小時的距離,結果成了一輩子的距離。

No comments:

Post a Comment