30/07/2013

兩隻眼,兩隻雞;一隻眼,一隻鴨。(中)

(接續)

離開了果店,隔數個舖位是一家麵店。一心想買蝦子麵,不過,我走進店裡,還是照常左看看右看看,然後... ...

「老闆,"全蛋鳳凰麵"即係咩呀?」
「哦!即係淨係用蛋同麵粉,冇其他嘢。」

(那一刻,我心想,剛見過鳳眼,現在有一整隻鳳凰!?)

「原來係咁......我要六個"粗蝦子麵"吖,唔該。」

(然後,老闆袋好六個麵,想再多用一個膠袋,正當他伸手去拿... )

「老闆,唔駛多個袋喇,裝埋落嚟......(我手上有一束花、一袋檸檬、一袋雞蛋。)... 呢袋啦!」

(一心想把那袋麵放進裝有雞蛋的袋,但手上拿著花束,要點時間... ... 當我在努力找那個雞蛋袋的袋口......)

「唔駛咁煩啦,放呢個啦!(老闆望了兩眼)咦!你喺隔離間生果舖買咗啲唔知咩果呀?我都有見到呀!不過,唔知咩嚟,唔試,等其他人做咗白老鼠先啦!」

(老闆邊說邊把麵放進我的雞蛋袋。)

麵放好了,我離開店之前,跟老闆說:「好啦!咁等我試咗先!」

接著,老闆笑著說:「咁妳下次經過,嚟話我知!」

「好~~!好~~~!」

結果,我在這一家店,又花了十分鐘。

(待續)

No comments:

Post a Comment