13/08/2013

不開的花。

兩星期前,我如常到花檔買花。喜歡到那花檔買花是因為我常在那兒買到一些少見的花種。這天,我遇見藍色和粉藍色/ 白色的花,然後跟老闆談了一會。

「老闆,呢啲咩花呀?」
「龍胆花,龍既胆呀!日本嚟,今日先落機......可以擺得耐呀,十日八日啦。」
「好吖。」

***
兩個星期過去,花沒開過。我每天看著,等待著,結果,我看著一朵又一朵的花蕾變成啡色。心想,老闆騙了我嗎?


然後,今天,我又到花檔。這次,我遇上老闆娘。

「我上次買啲龍胆花唔開呀...... 係咪嗰批唔靚呀?」
「龍胆花?包包哋樣嗰啲吖嘛,唔係成日都開,係某啲時節先開架......」

聽罷,回想老闆於兩個星期前的話。其實,他沒有說花會開,只說可以放十日八日,我沒有被騙。



No comments:

Post a Comment