12/04/2014

「花姨,我食草」

「花姨,我食草!」
-- 「吓?」

「我食草,食晒啲草!」
-- 「點解你會食草既...?你係牛?係羊?」

「我係羊!」

***
抱著一種心態:「有回應,即係聽得明;唔明既話,係唔會回應,只會轉頭做另一樣嘢。」-我學會了反問小孩子!

加上我知道他是愛思考的小孩子,而我又不知道他平日上課又或從其他途徑所學的,我倒不如試一試問。我想,無論他懂不懂得回答,其實也會於作出反應後,轉頭就做其他的事,這樣一來,若他懂回答,証明他是懂得了,我便可了解他的學習程度;他不懂回答,自然就會立即轉頭去了,我說甚麼也沒有用。

No comments:

Post a Comment