21/05/2014

床頭的蜘蛛(燈)

有天,我告訴他:「我睇中咗IFC LANE CRAWFORD display緊既一盞燈,其實,我見到兩盞,中間個燈胆著咗,週邊啲影,好靚...... 可以放喺床頭...... 都係好難形容,我GOOGLE SEARCH,俾你睇吓吖!」

正當我在GOOGLE SEARCH之際,我繼說:「嗰盞燈有名,叫SPIDER LAMP!」

我還在GOOGLE SEARCH,想看看那張相片較能展現那些吸引我的燈光與影,豈知,耳邊傳來:「SPIDER LAMP?邊度會有人放隻蜘蛛咁樣既嘢喺床頭呀?」

那刻,我雙手停了在手機上跳動,定了三秒的神,去理解他的回應,極好的問題,何解我會喜歡上那蜘蛛般的燈,還會想把它放在床頭...... 然後,我關掉了手機的BROWSER,沒再搜尋相片。

也許,我是對蜘蛛形態的東西(請留意,是形態,絕不是真的蜘蛛!)有點情意結吧!那邊廂,對話讓我發現,我喜歡的家居擺設開始有點「偏離正軌」。

你又覺得蜘蛛燈怎樣?





No comments:

Post a Comment